niedziela, 3 września 2017

Informacja

Przepraszam Was wszystkich. Mam ostatnio baaaaardzo, ale to bardzo słaby czas, dlatego na blogu nic się nie pojawia... postaram się dodać coś jeszcze w tym miesiącu, ale niczego nie obiecuję. To i tak będą już ostatnie rozdziały tego bloga, wypadałoby doprowadzić sprawę do końca. Chciałabym wstawić je w miarę szybko i mieć to z głowy, ale nie mam na razie czasu i siły, żeby nad tym siedzieć. Wybaczcie.
A drugiego bloga (http://www.na-tej-chwili-wisi-wiecznosc.pl) widzę, że nie chcecie kontynuacji, więc oficjalnie mówię, że jej nie będzie. 

/ Misuzu.

30 komentarzy:

  1. Nie rób nic na siłę, skoro ostatnio masz słaby czas powinnaś zająć się sobą, a nie blogiem
    Apropo drugiego fanfiction- jest mi smutno, że nie będziesz go kontynuować, ale to twój wybór i nie będę naciskać
    Przesyłam internetowe przytulaski- trzymaj się!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh, skarbiee
    Kiedy będzie nowy rozdział, codziennie sprawdzam, a tu nadal nic
    Naprawdę nie chcę, żebyś odczuwała jakąs presję czas, ale naprawdę, bardzo dużo osób czeka na nowy rozdział (założę się że tylko 1/10 czytelników komentuje, ale inni czekają tak samo)
    Mam nadzieję, że nic z tobą się złego nie dzieję
    Przesyłam buziaki i wenę❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie jakiś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ze tamtego nie bedziesz kontynuować. Uwielbiam Wasz styl pisania, wasze pomysły. Wiele razy płakałam i ze śmiechu, i ze wzruszenia i ze smutku na Waszych blogach. Mam nadzieje ze moze jednak zmienicie zdanie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż czekamy. Wierni fani ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas czekamy. KOCHAM!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo halo zaraz będzie listopad ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamay u mamy nadzieje ze jednak do ans wrócicie ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli już jednak nigdy nic . Nie będzie końca ��������

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekany i bedziemy czekać ;) wasza wierna fanka i zgaduje że nie tylko ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy dam rade wpaść jeszcze przed swietami wiec Misuzu, Iris, wierni fanowie WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się w końcu odezwę i
    ŻYCZE WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt!��❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych, -zdrowych i spokojnych świąt dla autorek .
    A czytelnikom zycze kolejnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Halo halo
    BEZCZELNIE DOPOMINAM SIĘ O POZOSTAŁE ROZDZIAŁY !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej wszystkim. Wybaczcie mi. Zwyczajnie nie mam na nic siły i jest coraz gorzej. Ciągle mam wizyty u lekarzy, muszę się uczyć i nie mam na nic czasu i ochoty. Dlatego do tej pory nie było rozdziału. I szczerze mówiąc nie wiem, kiedy będzie. Nie zdziwię się, jeśli opuścicie bloga. Wiem, że już bardzo długo czekacie.
    Może słabo wyjaśniłam nieobecność, ale uwierzcie mi... nie mam siły wchodzić w szczegóły tego bagna jakim jest życie.
    Mam nadzieję, że chociaż część z Was wytrwa do momentu, w którym w końcu cokolwiek dodam.
    ~wasza Misuzu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowia!!! Na pewno kilka najwierniejszych zostanie. Ja na pewno będę czekać. Szczęśliwego Nowego roku! Duzo czasu, i jeszcze raz zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowia w tym nowym roku autorom . Ja tam zostaje do końca 😎😎😎

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnie kochana, prawdziwi czytelnicy będą czekać do końca.

    Zdrówka i szczęśliwego nowego roku!������

    OdpowiedzUsuń
  21. To pewnie nie będzie dobrze przyjęte, ale.......




    Pragnę poinformować, że wciąż czekamy ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie będę teraz najgorsza na świecie, ale będzie ten rozdział czy nie ????

    OdpowiedzUsuń
  23. Hallooooooooo?????!!!@

    OdpowiedzUsuń
  24. Minęło już tyle czasu m niedługo będzie rok od rozdziału fajnie by było gdybyście to skończyły. Możecie wrzucić wszyst ko naraz i będzie skończone A nie tak urwane jak 90 % tych blogów. Zwlaszcza że historia miała się mu końcowi i same konsultacje że zostało niewiele

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nadal czekam.
    #wiernafanka

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślałam że chociaż dociagnjiecje do końca Ale się nie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda , ze nie diwiemy jjsk yo sie skończyło

    OdpowiedzUsuń